• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Longines Legend Diver

danne10

Panerai
2-Faktor
Hej,

säljer denna Longines Heritage Diver (ref L3.674.4.50.0), klockan är i mycket fint skick, jag fick den i byte via KS och den är inte använd av mig, klockan är såld i Sverige 20130916

Det är vad jag kan förstår ett komplett set som består av följande:
Ytterkartong
Innerbox
Manual
Certifikat
Oöppnad Longines bok
Hangtag med prislapp
Original kvitto
strap flärp

Boxen är bland de maffigaste jag har sett, klockan finns i Stockholms norra förorter och kan visas här över kaffe alternativt inne i stan. Jag har inga problem att skicka men lådan är stor och tung så jag vet inte vad frakten kan bli.

referenser finns

Sätter priset till 10k, jag är öppen för diverse byten, det behöver inte vara i klockväg utan Apple produkter, Sonos, dyra skor (42-43) funkar alldeles utmärkt, dra ett mail, kan ju inte bli mer än ett nej :)

tack för titten

// Danne

20140428_150848.JPG
20140428_150913.JPG
20140428_150943.JPG
20140428_151015.JPG
 
Topp