- Pris
- 2500
- Returpolicy
- Enligt ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Först en Longines Lungomare med den vita tavlan. Quartz.
Kommer watch only med två extra länkbitar. Passar en handled på 17.5 cm för tillfället.
Ref: L3.632.4
Modellen ska ha tillverkats mellan åren 2003-2006 så någonstans där bör den ha tillverkats. Men inget jag kan ta gift på
Sitter mycket fint på handleden då den har väldigt fina proportioner.
Diameter: 40mm
L2l: 43.5mm
Höjd:9mm
Väl använd med en hel del synliga hairlines och smånagg då både klocka och länk är polerade. Inget som sticker ut dock.
Glaset är i utmärkt skick.
3300:- 3000:- 2500:- skickat med spårbar frakt.
Betalning med swish blir bra
Skicka gärna meddelande om det finns frågor eller om fler bilder önskas.
Några bilder som beskriver objekten:
Longines:
Wolbrook:
Referenstråd finns här:
klocksnack.se
Mvh
moggelito
Kommer watch only med två extra länkbitar. Passar en handled på 17.5 cm för tillfället.
Ref: L3.632.4
Modellen ska ha tillverkats mellan åren 2003-2006 så någonstans där bör den ha tillverkats. Men inget jag kan ta gift på

Sitter mycket fint på handleden då den har väldigt fina proportioner.
Diameter: 40mm
L2l: 43.5mm
Höjd:9mm
Väl använd med en hel del synliga hairlines och smånagg då både klocka och länk är polerade. Inget som sticker ut dock.
Glaset är i utmärkt skick.
Såld!
Säljer även en mycket fin Wolbrook skindiver med den härligt blåa tavlan.
Skicket är oerhört fint som bilderna visar, inga dings och jag kan faktiskt inte ens se några hairlines men det finns säkert några små. Lite skrap under luggar finns men det är väldigt lite det.
Allt som fanns med vid köp finns även med vid försäljning, inkluderat boxar, cert och pouch. Den är alltså fullset. Uttagen av mig i maj 2024 så garanti finns kvar.
Priset är3500 3000 riksdaler och då ingår spårbar frakt.
Säljer även en mycket fin Wolbrook skindiver med den härligt blåa tavlan.
Skicket är oerhört fint som bilderna visar, inga dings och jag kan faktiskt inte ens se några hairlines men det finns säkert några små. Lite skrap under luggar finns men det är väldigt lite det.
Allt som fanns med vid köp finns även med vid försäljning, inkluderat boxar, cert och pouch. Den är alltså fullset. Uttagen av mig i maj 2024 så garanti finns kvar.
Priset är
Betalning med swish blir bra
Skicka gärna meddelande om det finns frågor eller om fler bilder önskas.
Några bilder som beskriver objekten:
Longines:
Wolbrook:
Referenstråd finns här:
Moggelito (fd. moggec)
Hej! Här får ni gärna lämna en kommentar om vi har gjort affärer ihop :) MVH Morgan

Tack för annonsplats.Mvh
moggelito
Senast ändrad: