• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines Master Complications ref nr: L2.673.4.51.6.

Camo00

Patek
På bild är den inte fager, men i verkligheten kan den ju upplevas som bättre. Jag tycker ofta det ser rörigt ut på bild, när alla detaljer blir platta och utan djup...

Edit:...men romerska siffror är alltid fel! :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hade själv en Master Collection med arabiska siffror isf de romerska vilket var bättre. Trivdes med klockan men den fick gå när jag skaffade Navitimern. Tycker inte om när datumet ska redovisas i periferin med extra visare, blir svårläst. Sekundvisaren är i minsta laget. Allt upplevs en aning plottrigt. Skulle vilja lägga upp en bild men Tapatalk strular som vanligt.
 

Kson

Patek
2-Faktor
Hade själv en Master Collection med arabiska siffror isf de romerska vilket var bättre. Trivdes med klockan men den fick gå när jag skaffade Navitimern. Tycker inte om när datumet ska redovisas i periferin med extra visare, blir svårläst. Sekundvisaren är i minsta laget. Allt upplevs en aning plottrigt. Skulle vilja lägga upp en bild men Tapatalk strular som vanligt.

okej hoppas du löser lite bilder :)
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Tycker den är snygg! Många komplikationer på liten yta, men jag tycker inte den upplevs lika rörig på armen som på bild. En av longines lyckträffar.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
okej hoppas du löser lite bilder :)


Så där, via datorn gick det;)
7QYxKso.jpg
 
Topp