• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Loppis

paradis

Audemars
Hej var på loppis i Söndags här i Malmö.Skulle träffa ägaren,men han hade rest bort.Då kom jag att tänka på många av ER som samlar,VINTAGE.Han har 3 bord med klockor.Jag tror att han måste ha ca.2000 olika ,alla gamla,pris från 20 kr-? mycket.Frågar man ägaren,om han har något, extra fint,då plockar han fram,Rolex,A.P.eller Patek,det beror lite på vad han har för tillfället. Vet inte om det finns någon med mera klockor än honom.Alla möjliga märken,storlekar,......kom på precis ,skulle tagit några bilder.Så om ni har vägarna förbi Malmö,besök Antikbörsen,bakom Apoteket vid Möllan. mvh Paradis
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tack för tipset! Tyvärr är jag allt för sällan i Malmö (typ aldrig), men det kanske blir en roadtrip någon gång.
 
Topp