• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Lorier Neptune IV

Pris
4200
Returpolicy
Kan returneras inom 24 H om den inte faller dig i smaken men du står för frakten.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu behöver jag lite förnyelse och vill byta eller sälja min Lorier Neptune IV. Den togs ut av mig mars 2023 och har använts i rotation med mycket annat sedan dess. Notera ett battlescar på bezeln vid 13:20, förutom det är den i bra skick. Med följer också låda, polywach, skruvmejsel, länkbitar, cert och allt annat som kom vid köp.

Fler bilder går såklart att ordna!
Läs på i min gamla recension av klockan här på KS https://klocksnack.se/threads/lorier-neptune-siv.175546/ & kolla fakta på Loriers egna sida.

IMG_1005.JPG

IMG_1003.JPG

IMG_1007.JPG

IMG_1006.JPG

IMG_1008.JPG

IMG_1010.JPG

Jag byter den gärna mot en annan dykare & har inget emot att lägga pengar emellan! Helst byter jag mot en Yema & har du en sån för byte så vore det perfekt (och du får en bra deal)!

Frakten kan jag stå för vid en snabb & smidig affär.

Bilagor

• IMG_1005.JPG
    IMG_1005.JPG
    285.2 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp