• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Lorier Neptune svart V1 - en prissänkning

Baramats

Audemars
2-Faktor
Pris
5400
Returpolicy
Inom 24 h
Bilder Skickat
  1. Ja
Jaha, det här kommer jag nog ångra men dax att släppa denna för nya idéer. Så passa på och köp en finfin sommarklocka. Första versionen av Loriers Neptune med den lite mindre tavlan som ger mer ubåts-look med feta kanter runt tavlan.

Länken är i nyskick då den enbart provats någon gång då och då. Frakt med Postnords blå paket ingår. Det finns en liten hairline på undersidan som jag försökt fånga på bild nedan.

Här finns reviews på den version som jag säljer och som inte görs längre, all info om dimensioner mm finns här:
https://wornandwound.com/review/review-lorier-neptune-collection/

Bilder tagna av tidigare ägare, används med tillstånd.
IMG_0843.jpg

IMG_0851.jpg


Färska bilder på Neptune med silikonband från Barton Watch Bands (OBS ingår ej)

image1.jpeg


Bild på den lilla knappt synliga linjen på undersidan.
image8.jpeg


Tack KS för trevligt beroende-forum och möjlighet till köp-o-sälj!
 

Bilagor

  • image6.jpeg
    image6.jpeg
    121.9 KB · Visningar: 6
  • IMG_0849.jpg
    IMG_0849.jpg
    137.3 KB · Visningar: 5
Senast ändrad:
Topp