Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä 2-6 mot Kärpet och chanslösa gjorde ingen glad. Men det är ju som i ett travlopp, det är inte i starten som segerchecken betalas ut.Truppen känns väl inte så jäkla het så hoppet har stått till att Bulan kan trolla. Än så länge ser det inte så roligt ut dock.
Men man borde väl vara van vid det här laget.
Skebo var det bättre laget. Skapade långa anfall och tryck i lulezonen. Roligt att se Hishon, han ser rapp och teknisk ut med en bra blick. Hoppas det håller i sig framöver. "Ägg i brallan 1" gjorde mål och "ägg i brallan 2" hade några pass. Einar E och Isak L var väldigt anonyma, hade väntat mig mer från dom. Nåja ungdomar, blir väl en del upp och ner där.Tror faktiskt på ett bra resultat på lördag. 5-1.Såg bara korta fragment av kvällens match men det jag såg gav en del hopp, betydligt rörligare och snabbare puckflytt än vad som skådades i fjol.. Tankar från någon som tittade?
Vi tog guld nummer 1 i går i övrigt så kan jag berätta att du har fel vi tar Lakers med 4-2Imorgon börjar det, har tyvärr dåliga vibbar. Tror Växjö avfärdar oss ganska lätt med 4-1 i matcher. Hoppas innerligt att jag har fel.
Damhockey är inte min grej så jag hoppar inte världsrekord över det. Hoppas du har rätt med 4-2.Vi tog guld nummer 1 i går i övrigt så kan jag berätta att du har fel vi tar Lakers med 4-2