• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Luleå Hockey tråden

Truppen känns väl inte så jäkla het så hoppet har stått till att Bulan kan trolla. Än så länge ser det inte så roligt ut dock.
Men man borde väl vara van vid det här laget.:bored:

Truppen känns väl inte så jäkla het så hoppet har stått till att Bulan kan trolla. Än så länge ser det inte så roligt ut dock.
Men man borde väl vara van vid det här laget.:bored:
Nä 2-6 mot Kärpet och chanslösa gjorde ingen glad. Men det är ju som i ett travlopp, det är inte i starten som segerchecken betalas ut.

Tror att vi till skillnad från fjolårssäsongen kommer att överraska positivt, iofs inte så konstigt i så fall med tanke på förutsättningarna och förhandstipsen. Borde inte ligga nån extern press som tynger.. Bulan i båset istället för Skuggan är ju ligans bästa trade! Nu längtar man!

• Like
Reactions: GWD
Det tar sig. 5-2 mot Mora och importerna gjorde det dom är här för att göra. Mål och poäng. Hischon ( med reservation för stavning) hade för övrigt ett grymt ass mot Dif. Får bara hoppas att det håller i sig så dom inte behöver 7 månaders startsträcka som fjolårets floppar.

Sista test mot sixfingers ikväll. Nu vill jag se att spelet och femmor börjat sitta så att det blir bra på lördag.

Såg bara korta fragment av kvällens match men det jag såg gav en del hopp, betydligt rörligare och snabbare puckflytt än vad som skådades i fjol.. Tankar från någon som tittade?

Såg bara korta fragment av kvällens match men det jag såg gav en del hopp, betydligt rörligare och snabbare puckflytt än vad som skådades i fjol.. Tankar från någon som tittade?
Skebo var det bättre laget. Skapade långa anfall och tryck i lulezonen. Roligt att se Hishon, han ser rapp och teknisk ut med en bra blick. Hoppas det håller i sig framöver. "Ägg i brallan 1" gjorde mål och "ägg i brallan 2" hade några pass. Einar E och Isak L var väldigt anonyma, hade väntat mig mer från dom. Nåja ungdomar, blir väl en del upp och ner där.Tror faktiskt på ett bra resultat på lördag. 5-1.

Alistar just nu.
DSC_0387.JPG
DSC_0385.JPG
DSC_0388.JPG

Gött älskar att hänga i Luleå och brukar alltid passa på att se en match när jag är där :)

Tyvärr har jag hittills på de 5 matcher jag sett bara sett en vinst!

• Like
Förlösande med första trean, nu släpper de tankarna. Jag trodde dock inte att den skulle komma i Malmö som det sett ut i sista mötena med dem. Nu tar vi Karlstad av bara farten!

Apropå hemmamatcher, glömmer aldrig första besöket och hemmamatchen i delfinen (är stockholmare) när vi som övertaggade lumpare åkte från Boden och tog plats på H-läktarn. Hemmamatch mot Modo, slutade 0-0, måste varit -96.. Sjöng om Tobbe L och Osmo om minnet inte sviker.. Det var grejer det!
Edit: Nä -95 måste det ha varit förresten.. innan guldet..

Senast ändrad:
  • Like
Du kämpar på!

Från Piteå från början, inte så sportintresserad men hör allt via en vän som är grymt intresseradI

Imorgon börjar det, har tyvärr dåliga vibbar. Tror Växjö avfärdar oss ganska lätt med 4-1 i matcher. Hoppas innerligt att jag har fel.

Jämn bra match, Luleå har helt klart domaren lite extra med sig tex vid deras filmning. Kunde även varit straff till fördel för Växjö.

Sen är det Pinsamt att publiken ska skrika ut hat på läktarna, riktigt tråkigt.

Tillbaka
Topp