• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Lum Tec B12 (Nya och bättre bilder tillagt :) )

Jockinho

Patek
2-Faktor
Efter några dagars användande inser jag nog att denna inte riktigt är min grej och aningen stor för min smak just nu, så testar att se om någon vill köpa eller byta till sig en trevlig julklapp :)

VjD1T0c.jpg


En Lum Tec Combat B12 i nyskick. Mäter in på 43mm utan den signerade kronan inräknad, 22mm luggar och ca 12mm hög. Boetten är fint blästrad. Det automatiska verket, som även kan dras upp för hand (gjort av Seiko), fungerar självfallet perfekt och håller tiden riktigt bra. Bra tryck i lysmassan såklart! Utöver detta ska den ha 100m WR och glaset är i tjockt safir så en bra vardagsbeater, lätt att läsa av. Se denna sida för extra info: http://lum-tec.se/sv/combat/b12

jKEVzmi.jpg


KNYSVNm.jpg



pO5GncL.jpg


Kommer i en riktigt trevlig låda av god kvalité, samt med 2st natoband. Ett grönt samt ett svart, som ses på bilderna. Klockan är limiterad till 100st gjorda exemplar, detta är nummer 25.

l8keUbE.jpg


Mf1kKQw.jpg


3C4HzAc.jpg


Nypriset ligger på 5600kr från lum-tec.se, så 2500kr tycker jag låter rimligt eller kom med ett bud så får vi se vart det leder. Självfallet ingår rekommenderad frakt. Klockan finns annars i Motala om någon önskar hämta upp den.

Kan tänka mig byta mot något annat, kom med förslag. Skulle behöva mig en beater typ G-shock + pengar eller någon Seiko vore trevligt men som sagt andra byten även vintage fungerar med så bara fråga på. Pengar till mig, jämnt byte/några hundra extra andra hållet funkar för mig.

Vid ev. frågor eller intresse skicka iväg ett pm :)

//Jocke

Edit: Även några några roliga Ps3 spel skulle kunna fungera som delbetalning att ha som tidsfördriv under julledigheten ;)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Och ett handledskott...
WDudW8Y.jpg




Lite småhugg men inget deal gjord. Hellre än att ha denna liggandes i lådan, kom med ett bud eller bytesförslag :)
 
Topp