Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Reklam är det i alla fall inteUrsäkta men borde man inte känna till sådant här om man driver ett bolag som sysslar med att förmedla klockor?
Haha! Förstod att frågan skulle dyka upp. Jag har drivit företaget i fyra månader och är nog mer passionerad än kunnig än så länge. En spekulant som undrade så jag kände att jag ville vara på den säkra sidan och frågar gärna om sådant jag inte själv klurar ut. Trodde kanske att det var en annan typ av lume på indexen. Tack för ”hjälpen”Ursäkta men borde man inte känna till sådant här om man driver ett bolag som sysslar med att förmedla klockor?
Ärligt och bra svar, det hedrar digHaha! Förstod att frågan skulle dyka upp. Jag har drivit företaget i fyra månader och är nog mer passionerad än kunnig än så länge. En spekulant som undrade så jag kände att jag ville vara på den säkra sidan och frågar gärna om sådant jag inte själv klurar ut. Trodde kanske att det var en annan typ av lume på indexen. Tack för ”hjälpen”.
Ärligt och bra svar, det hedrar dig
Du har fått svaret i tråden så hänvisar till det. Ursäkta mitt dryga inlägg och kör hårt med företaget. Passion och vilja att lära sig räcker långt.