• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Luminox RECON Point Man 8821 SÄNKT PRIS

Pris
1500
Returpolicy
Retur om ej föreskrivet enligt bilder & text
Bilder Skickat
  1. Ja
Luminox RECON Point Man 8821
Säljer en klocka som köptes på impuls då den var så sjukt cool! Går som en Quartzare ska och ser väldigt tuff ut.
Som många av mina impulsköp blev det inte mer än att jag fota den och sen fick den ligga i en låda. Den är inte helt ny utan har sina spår av användning, ska enl. tidigare ägare vara från nån gång under 2010-talet..
Finns fortf. hos tillverkaren och man kan läsa om den här: https://www.luminox.com/watch-collection/land/recon-point-man-8820-series/xl-8821-km.html

Nu har den vart i min ägo i ca 1 månad och får övergå till nästa ägare för att finansiera nya klockköpt för mig. Är du attackdykare eller känner du dig som Bear Grylls ibland, då är denna för dig!

Nedan info saxat från Luminox hemsida:
Movement (technology): Quartz
Size of case diameter: 45.00 mm
Case material: Carbon Compound
Case Bezel: Uni-directional rotating
Crown: Double-Security Gasket
Water resistance: 200m / 660ft
Crystal/Glass material: Sapphire crystal anti-reflective coating
Strap/Bracelet material: Rubber / Silicone
Case Height: 12.40 mm
Weight: 72g
Visibility: Luminox Light Technology (LLT) 25 years

Tack vare kolfibret är den väldigt lätt men ändå robust och bärs inte alls så stort som man kan tro.
Jag vill ha (1600kr) 1500kr för den ink. frakt inom Sverige. Finns i Sthlm C så F2F kan lösas här för en hunka billigare. Retur om den ej är som beskriven i text/bilder.

Recension av klockan på engelska, lånad från youtube:

Bildkavalkad:
Framifrån:
cKh5vTP.jpg


Allt man får med:
NsBTmOj.jpg


Baksidan:
0yhw5jJ.jpg


Framsida:
PRaFg5b.jpg


Framsida igen:
Zo6amMO.jpg


Denna bild är lånad från Google då min kamera inte klarar av mörka förhållanden:
z4aPyz2.jpg


Väska:
c9fID4l.jpg


 
Senast ändrad:
Topp