• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunch-GTG med guldkant

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Vi är ganska få klocksnackare hör nere i söder, så det blir inte lika många GTGs. Dock är kvaliteten hög!

Lasagne på Spot, kaffe och Biscotti med klockor på det.

rahyhypy.jpg


Lite guldkant på två av klockorna. Lite för lite guld, tyckte Omen

Det styrdes upp...

6egu6yje.jpg

7u9a5e5e.jpg

e6uhetyb.jpg


Vid en första anblick ser det ut som om det står Monday på den, men tittar man mer noggrant så står det faktiskt David... (I wish)

Sedan är det ju inne att lämna en teaser numera, och den får bli följande:
We'll be back, another day on another date.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Här försöker man få folk i Lund att ta sig tid till en GTG och så får man veta att ens grannar syns i smyg - I SMYG!!!

(Med andra ord, behövs det mer sällskap nästa gång är jag inte svår att övertala)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Skulle gärna höra motiveringen för att välja ett uppblåst vulgour framför en välavvägd vulgoklassiker? DD vs DDII
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Jag fattar inte poängen med dessa träffar? Vad gör ni när ni träffas, som man inte skulle kunna gjort utan att ha klocka på sig?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag fattar inte poängen med dessa träffar? Vad gör ni när ni träffas, som man inte skulle kunna gjort utan att ha klocka på sig?
Har du vaknat nu igen!? Man ska ju inte mata Trollen efter mörkrets inbrott men jag kan inte låta bli... Klockorna måste vi ju ha för att veta NÄR vi ska träffas förstår du..!
 
Topp