• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunch GTG...

...med herr Spence...

A8AD566D-C831-415C-BE7E-36C052BA5F5C-1332-000001D17523D6B5_zps3488f0ca.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Härligt gossar....trevligt med lunch i solen....man får hoppas att det slank ner en liten starkis......

Vad diskuterades...Spencers Ullareds Nato eller MK:s Okej armband.....:watching:
 
Härligt gossar....trevligt med lunch i solen....man får hoppas att det slank ner en liten starkis......

Vad diskuterades...Spencers Ullareds Nato eller MK:s Okej armband.....:watching:

Det är inget Ullareds Nato, det är custom made av bandet på Spence gamla bronsmedalj i luftpistolskytte från Visby LPK, men mest pratade vi och skrattade gott åt din gamla Mare Nostrum...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Det är inget Ullareds Nato, det är custom made av bandet på Spence gamla bronsmedalj i luftpistolskytte från Visby LPK, men mest pratade vi och skrattade gott åt din gamla Mare Nostrum...

Respekt.....man får göra avbön då.....luftpistolskytte är kungligt!!

Ja min Mare Nostrum var ett sorgebarn...det var helvete vad den strulade.....oförskämt trist.....med en magisk design som tom tilltalar en regnbåge som MK....så var det högst otillfredsställande att den inte lirade som den skulle. Man är ju en nöt för jag blev ju varnad att de ofta var behäftade med problem......äääääh...det händer ju inte mig....
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Respekt.....man får göra avbön då.....luftpistolskytte är kungligt!!

Ja min Mare Nostrum var ett sorgebarn...det var helvete vad den strulade.....oförskämt trist.....med en magisk design som tom tilltalar en regnbåge som MK....så var det högst otillfredsställande att den inte lirade som den skulle. Man är ju en nöt för jag blev ju varnad att de ofta var behäftade med problem......äääääh...det händer ju inte mig....

Servad två gånger av handlaren..
 
Topp