• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunch gtg

Preklin

Omega
Här trivs man.......
ktHU4W0.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Här trivs man.......
ktHU4W0.jpg
Två fina Submariners tycker jag. Som kanske egentligen inte ska jämföras. Har haft möjligheten att njuta av två Submariners, men ingen av sorterna på bilden, så det kanske vore en plan... :happyhappy:

Men jag måste säga att jag inte har hängt med i svängarna... Sålde du din Explorer 1016 för att köpa en röd 1680? Eller har du kvar din 1016 också? Det är ju en väldigt trevlig kombination i så fall. Ja, en 1680 ensamt är knappast fy skam heller... Jag skulle gärna ha en. ;)

mvh A
 

Preklin

Omega
Två fina Submariners tycker jag. Som kanske egentligen inte ska jämföras. Har haft möjligheten att njuta av två Submariners, men ingen av sorterna på bilden, så det kanske vore en plan... :happyhappy:

Men jag måste säga att jag inte har hängt med i svängarna... Sålde du din Explorer 1016 för att köpa en röd 1680? Eller har du kvar din 1016 också? Det är ju en väldigt trevlig kombination i så fall. Ja, en 1680 ensamt är knappast fy skam heller... Jag skulle gärna ha en. ;)

mvh A
Tackar. Nej min 1016 åkte när jag köpte min 16753 Rootbeer- tycker fortfarande att 1016 är en av de snyggaste Rollarna men tyvärr lite för liten för att vara en sportis.
 

Jens

Greedo
Skoja inte om gravida kvinnor. Hon har säkert foglossning och andra besvär så här i slutet av graviditeten.
 
Topp