• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lunchrestaurang som är bra på fisk i Stockholm?

Strindberg

Patek
2-Faktor
Hej min privata Stockholms-panel...

Fick oväntat en lucka och har en fru med urge på fisk. Var ska vi gå/åka? Bilburna, ska norrut sedan.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Tack för tips!
Efter PM blev det Melanders i Söderhallarna. Jag och frun är mycket nöjda. Sturehof blir det nog nästa fisklunch!
 

Bottega

Cartier
Ett tips för framtida besök är Hav som ligger i Hötorgshallen. KLOCKREN service och god mat! barkänsla. Rekommenderas starkt :)
 
P

Philippe Stern

Guest
Lisa i Östermalmshallen är bra. Bäst är givetvis Wedholms fisk. Alla dar i veckan. Den som säger emot mig nu är bara okunnig, obstinat och saknar känsla för kvalitet.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Lisa i Östermalmshallen är bra. Bäst är givetvis Wedholms fisk. Alla dar i veckan. Den som säger emot mig nu är bara okunnig, obstinat och saknar känsla för kvalitet.
Är Wedholms utav den finare rangen så att säga? Har inte ätit där själv

Edit: ok det blir en ganska dyr lunch efter att ha sett priserna :D
 

MrPlow

Rolex
Utöver de tidigare nämnda Sturehof, BAR och Wedholms så kan Teatergrillen och Mancini leverera bra fisk.

Men Göteborg i Hammarby sjöstad skulle jag inte gå till igen. Knappt ens för att dricka en stor stark.
 
Topp