Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sök info, finns trådar här på ksÄr de bra? Funderar på att låta dom köpa en klocka
Admin: ta bort om jag gjort fel
Om du är nöjd med vad de betalar är det inga konstigheter att sälja till dem.Jo jag stavade fel i rubriken men inte i Sök. Hittar bara inlägg om de som handlat där. Jag vill sälja till dem.
Aha. Fick du inget bra pris?Lämnat in till Bukowskis.
Nä, så illa behöver det inte vara. Beror nog en del på vad det är för klocka.Ok då gjorde jag ett misstag
Det behöver det inte vara, även om den ena brukar få ut ett högre pris så kan man inte säga att den andra inte kan få det. Det går inte att säga vid en aktion om det inte är en vara som regelbundet går ut på auktion och det finns något att jämföra med.Ok då gjorde jag ett misstag
Har du kollat att de vill ha den? De tar inte allt, alternativt bjuder rätt lågt.Tag Heuer carrera calibre 17