• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Luxurywatches, erfarenheter?

Ricrob

Patek
Hej på er!

Jag är ju som bekant alltid lite på "lookout" och kikar runt. Ett företag som jag ofta kikar in hos pga att de har trevliga klockor är Luxurywatches Sthlm men hur/vilka är de? Är de bara en förmedling, eller köper de in och säljer vidare och hur kommer det sig att de så (relativt) ofta skriver helt tokigt i beskrivningarna..? Slarv, okunnighet eller ointresse undrar man ju? Inget direkt på gång och jag tänker inte gå in på detaljer men jag har varit i kontakt med dem förut och vem vet, en dag kanske man vill hugga ngt och då kan det vara bra att ha koll på dem.

Erfarenheter eller känningar?
 

Gavve

Greven
2-Faktor
De har ju något form av showroom dit man kan boka tid för visning. Gått förbi några gånger, aldrig en käft därinne. Undantaget en gång då det var rejäl kommers. Spontana åsikten: halvskumt.

Har de egen urmakare etc? Skriv gärna i tråden
 

Fedor

Cartier
Luxurywatches är helt ok. Har varit där och tittat på ett par klockor och Tony som har det är mkt trevlig och tillmötesgående.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Fedor skrev:
Luxurywatches är helt ok. Har varit där och tittat på ett par klockor och Tony som har det är mkt trevlig och tillmötesgående.

Har faktiskt också hört att han är det, men att svara på mail verkar dock inte vara hans starka sida.
 
Topp