• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lyhre

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en Rolex 216570 till Lyhre f2f. Mycket trevlig person och väldigt smidig affär.

100% goodguy!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde ytterligare en Rolex till denna trevliga norrlänning. Denna gång blev det en Rolex Fat lady :rolex:
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde ytterligare en klocka i klassen 110’ till denna trevliga herre. Gick ju lika glimrande som vanligt :)
 
Senast ändrad:

Linkan

Rolex
Har gjort en bytesaffär med Lyhre, 100% GG, snabb i återkoppling och klockan exakt som beskriven. Gör gärna affärer igen :)
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Träffats över en kaffe som slutade med Lyhre köpte en Rolex vid mitt middagsbord. Mycket trevlig pratstund och tror på fler affärer i framtiden. Så goooodguy i min bok!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Kan än en gång göra ett inlägg och konstatera att lyhre är en reko kille. Denna gång skickade jag klockan innan betalning var genomförd, riktigt trevlig kille!
 
Topp