Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du hann före att skapa tråden!2015 är snart över och vi behöver således en ny tråd
Vad är ditt klocklöfte för det kommande året?
Mitt blir att behålla denna
![]()
God Jul och Gott nytt år!
Jo, friskt vågat hälften vunnet! Kommer vara kämpigt första halvåret men räknar nog med att kunna komplettera den med något kul därefter och då blir det nog lite lättareOj vågat, lycka till men ska något behållas är det ju bra välja något vackert
@Karatekid
Mitt får bli som vanligt att inte köpa (och därigenom flippa) för "mkt"![]()
Var är den auktionerad nånstans?Förutsatt att min nuvarande guldrolex gör vad den ska på auktion så ska det komma in en ny Rolex i ädelmetall!
Blir på Christies Important Watches i maj. Så får vi se. Hon jag talat med där verkar positiv i alla fall, ska över till London och överlämna uret i februari samt passa på en minisemester då!Jo, friskt vågat hälften vunnet! Kommer vara kämpigt första halvåret men räknar nog med att kunna komplettera den med något kul därefter och då blir det nog lite lättare
Var är den auktionerad nånstans?
Med din gilt och speedy så förstår jag ditt val kring en nyare klocka, känner lite samma sak fast för tillfället finns det några vintage klockor jag vill kamma hem innanHaha, satt precis själv och knåpade ihop en liknande tråd, tur jag inte hann posta.
Ok, here goes:
För min egen del så tror jag 2016 kommer att vara året då det första nyköpet från AD trillar in hos mig. Jag har blivit barnsligt förtjust i denna dressare med meteorittavla från JLC. Måste bara pröva först för jag är lite osäker på storleken.
![]()
Givetvis måste man ju ha en robust, vattentät och stekig klocka till sommaren och tänkbara kandidater är 116713 eller 116613.
![]()
Bilderna skamlöst snodda från nätet.
Ska inte flippa någon i min kvartett.*![]()
*Om jag inte skulle fastna utomlands med allt stulet förutom klockorna, de är min biljett hem... Eller någon annan typ av pengakris.
Ska bli spännande att följa.Blir på Christies Important Watches i maj. Så får vi se. Hon jag talat med där verkar positiv i alla fall, ska över till London och överlämna uret i februari samt passa på en minisemester då!
Ja, helt ärligt så lockar att få veta om/vad för marknad det finns för klockan mer än pengarna egentligen. Har ju en fin trio nu, och det blir ännu en som @Aurum skulle säga "gubbsafirrolex" som kommer in sen om den säljs.Ska bli spännande att följa.