• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Länkar och band - 20 & 22 mm PRISBUMP

thewordfox

Guld
2-Faktor
Pris
1
Returpolicy
Absolut, skicka tillbaka inom 24 h på egen bekostnad.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det här ligger bara och tar plats i lådorna. Köp det av mig så det kommer till användning. Alla priser inklusive brevfrakt. Den som vill ha spårbar frakt får lägga till för detta.

Band:
9B0209F7-887E-45B9-A3F1-72D31C72690C.jpeg
AB1C4578-92B0-4455-B004-04FE41FB2C13.jpeg
Från vänster till höger:
SÅLT! 22 mm Geckota blått läder. Använt men i fint skick. Stöddigt, tjockt läder för större klockor. 22 mm hela vägen. 150:-

22 mm läder av okänt märke. Inte mycket använt om man ser till skicket. Jag själv har iaf aldrig använt det då jag helt ärligt inte minns var jag fått det ifrån. Stöddigt, tjockt och svart. 22 mm hela vägen. Helt klart för stora, grova klockor. Saknar spänne. 75:-

20 mm tvådelat Zulu från Zuludiver. Svart. Aldrig använt men har lätta spår efter förvaringen. Väldigt mjukt och följsamt. Lär sitta som en dröm på armen för den som har en passande klocka. 75:-

20 mm tvådelat Zulu från Zuludiver. Rött. Aldrig använt men har lätta spår efter förvaringen. Väldigt mjukt och följsamt. Lär sitta som en dröm på armen för den som har en passande klocka. 75:-

SÅLT! 20 mm nylon. Mjukt. Aldrig använt. 50:-

Länkar:
F63B4D6B-5C04-4F35-A575-E78BEAB7EE49.jpeg
94DF5D9D-22AB-477C-813D-00A06C92142C.jpeg

Vänster: 20 mm i stål. Vikta länkbitar. Helt OK kvalitet. Lagom rasslig. Fyra extra länkbitar finns så den passar förmodligen den grövsta armen i världen, på ett ungefär. 150:-

SÅLD! Höger: 20 mm i stål. Vikta länkbitar. Rasslig som om det vore 1965 igen. Vintagekänslan är alltså enorm. Inga extra länkbitar så större kan den inte bli. Fem hål för mikrojustering i spännet. 150:-

Swish är kung. Köp flera saker och få rabatt. Är jag ute och cyklar med priser så säg till i PM.

Tack till KS för världens bästa forum och för möjligheten att få annonsera.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp