• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länkrenovering Mikael Young Del 2

Joachim

Omega
Efter en dags väntan på fedex så kom länken tillbaka idag:)
Enda kruxet är att jag arbetar i Zürich halva veckan så jag kan inte se resultatet förräns ons kväll:(
Bilder kommer då också!
umapumus.jpg
 

hans

Petrus Kenicius
Ska bli intressant att se resultatet. Är sugen på att skicka in min 93150 på behandling. Vad valde du för frakt samt hur förtullades länken?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Som redan skrivet ska det bli intressant att se resultatet. :)

Grymt att ha som referens för andra som vill göra samma sak. Bra tråd, @Joachim.
 

Joachim

Omega
Då så, jag struntade i dem vanliga uppbackningsbilderna utan slet upp det illa kvickt.

Lite för bilder:
ge9edapa.jpg

emesysym.jpg


Och så efter bilderna!
pa6y6any.jpg

3equva8e.jpg

a9emany4.jpg


Sjukt nöjd! Både servicen, priset, och framför allt resultatet!
Jag har uppenbarligen aldrig haft en ny likadan men i mina ögon ser den i princip ny ut.

Kan gå i god för Michael varje dag!!
 

ssp226

Cartier
Gratulerar! Jag lämnade också in ett par riktigt rassliga länkar denna vecka. Han visade mig några som redan var klara och jag blev imponerad minst sagt. Ska bli kul att se när de kommer tillbaka.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Smutt - har en rasslig jubilé-länk som jag har funderat på att skicka till honom.

Sjukt prisvärt jmf med att köpa en fräschare gammal/ny länk (synd bara att man är så otålig....)
 

paradis

Audemars
Joachim skrev:
Jag skickade med postens värdekuvärt bara.
Har ingen aning om hur den förtullades:)


Det är inget som ska förtullas.Armbandet har varit på service/pollering. Han skickar kvitto,men du kan be honom minska det.Han gör det.mvh Paradis
 

hans

Petrus Kenicius
Re: Sv: Länkrenovering Mikael Young Del 2

Länken ser ju kanon ut. Är det något man ska tänka på innan man skickar ner den?
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Fantastiskt bra resultat. Inte helt oväntat med tanke på mannens rykte men fortfarande lite wow-känsla när man ser resultatet. Din GMT förtjänade en länk i samma skick som klockan. :)
 

Joachim

Omega
Per skrev:
Fantastiskt bra resultat. Inte helt oväntat med tanke på mannens rykte men fortfarande lite wow-känsla när man ser resultatet. Din GMT förtjänade en länk i samma skick som klockan. :)
Tack Per! Ja nu har den en grym helhet, dilemmat är nu om man ska ta av länken inför strandsemestern eller inte? Men jag kan ju alltid köra en ny vända om några år:)
 

Joachim

Omega
hans skrev:
hans skrev:
Joachim skrev:
hans skrev:
Länken ser ju kanon ut. Är det något man ska tänka på innan man skickar ner den?

Nej det tror jag inte, bara att maila först för instruktioner sen skicka ner.

Tack för svaret. Jag får dra iväg ett mejl.

Skickade du med ändlänkarna till Michael?
Yes drog ner rubbet, fick ett par nya spring bars med hem på köpet.
 

jabla

Sarlacc
Kul att se hur det blev, över förväntan.
Nu skall jag bara slita ut en länk så jag får anledning att skicka den ;)
 

hans

Petrus Kenicius
Nu har jag fått iväg min 93150 till HK. Ska bli mycket intressant att skåda resultatet om ett antal veckor. Men som en del trådar nyligen antytt är det snart sommar. Just nu är det Nato på min 16800, men jag funderar på lägga på gummi inom en snar framtid.
 
Topp