Watchstudent
Basic
- Pris
- 500kr
- Returpolicy
- Ja inom 24 timmar om något Skulle vara defekt. Köparen står då för returkostnaden.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer av mina och familjens kläder som av olika skäl inte kommer till användning längre . Förhoppningvis kan dom hitta ett nytt hem då dessa dyrgripar inte förtjänar att ligga och samla damm. Om du har några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig 
Turnbull & Asser Skjorta Storlek 37 (Small) - 500KR - SÅLD
stilig skjorta från det välkända märket Turnbull & Asser. En skjorta i världsklass! Har endast använts vid enstaka tillfällen. Bilden är tagna från Turnbull & Asser Hemsida.
VITALE BARBERIS CANONCI Super 120's Grå Kavaj Storlek 48 - 1000 kr
Super stilig och lyxig kavaj med tyg från vitale barberis canonico. Perfekt kavaj som går att bära vid alla tillfällen. Kavajen har en smal siluett.
Hugo Boss Kavaj storlek 52 - 500kr
Snygg Kavaj från Hugo Boss i nyskick.
Filippa K Trenchcoat storlek medium - 500kr
klassisk trenchcoat från Filippa K i fint skick. Perfekt ytterplagg att använda vår och höst.
Ralph Lauren Skjortor storlek medium slimfit - 300 kr/st - SÅLDA
3 fina randiga skjortor från Ralph Lauren. Kan tänka mig att gå ner i pris om du köper alla.
Turnbull & Asser Skjorta Storlek 37 (Small) - 500KR - SÅLD
stilig skjorta från det välkända märket Turnbull & Asser. En skjorta i världsklass! Har endast använts vid enstaka tillfällen. Bilden är tagna från Turnbull & Asser Hemsida.
VITALE BARBERIS CANONCI Super 120's Grå Kavaj Storlek 48 - 1000 kr
Super stilig och lyxig kavaj med tyg från vitale barberis canonico. Perfekt kavaj som går att bära vid alla tillfällen. Kavajen har en smal siluett.
Hugo Boss Kavaj storlek 52 - 500kr
Snygg Kavaj från Hugo Boss i nyskick.
Filippa K Trenchcoat storlek medium - 500kr
klassisk trenchcoat från Filippa K i fint skick. Perfekt ytterplagg att använda vår och höst.
Ralph Lauren Skjortor storlek medium slimfit - 300 kr/st - SÅLDA
3 fina randiga skjortor från Ralph Lauren. Kan tänka mig att gå ner i pris om du köper alla.
Senast ändrad: