• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Märklin lokomotiv etc.

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
halloj lifestyle! Säljer en låda med märklin-tåg som jag inte har någon glädje eller användning av. Allt är i fint skick och ligger snyggt i askar. Detta är inga barnleksaker utan snarare gubb-leksaker ping @RicVin
m. fl.
Det är ett tiotal lokomotiv samt ett tiotal vagnar. Jag har själv aldrig fått leka med dom men i min barndom fick jag ibland titta på när en äldre släkting lekte med dom, mycket festligt...
Jag vet inte riktigt hur jag ska prissätta dessa, men jag ser gärna att någon med eget intresse köper dom och är då beredd att göra ett bussigt paketpris. Vill helst inte sälja iväg dom styckevis.
Prisidé 7200kr för klabbet swishat
Jag och tågen finns i Stockholm och med tanke på hur skrymmande och ömtåligt detta är, vill jag undvika att blanda in postnord. Jag kan troligtvis ordna med privat-transport till Skåne under julen.

Missa inte denna unika chans att köpa alla julklappar på en gång. Liksom, vem vill inte ha ett litet, litet ömtåligt väst-tyskt gubbleksakståg av tomten :)
Vet av egen erfarenhet hur mycket frugan uppskattar dessa tåg.
IMG_0237.JPG
IMG_0238.JPG
IMG_0239.JPG
IMG_0240.JPG
IMG_0241.JPG
IMG_0242.JPG

Tillbaka
Topp