• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Målarn, slå sönder spargrisen nu...

Ricrob skrev:
..jag har hittat dinkan med ditt namn på! Du gillar Rolex, du gillar Yachtmaster, du gillar guld och du gillar stenar, right?!

http://www.blocket.se/goteborg/Herrur_R ... ?ca=11&w=3

Joo jag vet broder Ricrob :) !! Har sett den och FYFAN vad FET den är, men ingen cert och ändå så hög prislapp?? Då köper jag hellre en lätt beggad 116718 fullset..
Hade tänkt dra förbi Rob E under lördagen och klämma lite på en 116718 som Herr Spencer nu rekommenderade :D !!

Men än har jag inte bestämt mig!!

Gavve skrev:
http://www.blocket.se/ostergotland/Breitling_Crosswind_Helguld_42961818.htm?ca=11
Vit tavla kanske är tvek dock?

Den är så FET! Skulle haft stavindex bara, blir så grötigt med romare.. har för mig att Mannerström sportade en sådan eller snarlik i Sveriges mästerkock..?

Vah, fan va den va TUNG??? 250gr++ en riktig tjockis juh, nu snackar vi Bra vikt på klocka :D !!
Men det står ju Breitling på den?? På min måste det stå Rolex :lol:

Sjukt Fin är den iaf ;) !!

Dålig uppfattning om priset men känns väl som en fair deal, du får väl mer i inbyte än du cashade för 116613?

Målarn skrev:
David skrev:
Målarn skrev:
Finns ju denna.. Han vill ha min 116613 för 70tkr och 30tkr till från mig.. Låter bra?? :?:

Låter dåligt tycker jag, du får bättre pris från DavidSW med pengar över för en USA-resa.

Är det så?? Googlade på DavidSW och på hans sida finns bara 2st Rolex till salu.. Kanske hittade fel..

Maila DavidSW och säg vad du är intresserad av, han brukar kunna fixa fram det mesta!

Har kikat runt lite, uppenbarligen var det ett tag sen jag letade modern-Rolex. Grå-priserna har gått upp. Tror dock fortfarande du kan göra något bättre än blocket. Som masterkiller säger, dra iväg ett mail till DSW.

Tillbaka
Topp