• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Målarn!

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Vad säger du om den här guldklimpen? Kunde inte låta bli att fingra lite på den när jag var förbi Rob. Engström i dag.


Trevlig helg
JoberMan
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1355500819.142988.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1355500819.142988.jpg
    77.1 KB · Visningar: 674

jabla

Sarlacc
Provade vitguldsvarianten förra veckan, riktigt mäktig klocka. Gillade den inte alls när jag såg första bilderna men efter att sett den live har jag ändrat uppfattning.
 

Målarn

The Steak
JoberMan skrev:
Vad säger du om den här guldklimpen? Kunde inte låta bli att fingra lite på den när jag var förbi Rob. Engström i dag.


Trevlig helg
JoberMan

Så jävla HET :D men Lite utanför min prisklass just nu, priset ligger väl runt 300tkr :D ??
Får ta en titt på den när jag väl har tid att åka in till stan ;) !!

Och JoberMan det uppskattas att du tänker på mig när du ser Guld :mrgreen:

Fryken skrev:
Undrar lite var Målarn håller hus?! Aldrig sett killen vara frånvarande såhär länge. :D

Har hand om systerns ungar just nu vilket tar Väldigt Mycket tid hahah :lol: + att datorn dog helt (nätagget/moderkort brändes :))
 

Målarn

The Steak
Gavve skrev:
Kson skrev:
Den är inte fel! Har Rob.E den i stål med?

Finns ej i stål... Ingen vanlig svenssonrolex det här

F.ö hörde jag ett rykte säga att Målarn var sugen på denna (som nu är såld dessutom):

http://www.pantbanken.se/webbshop/visa- ... position=8

Helvete, den såldes för 120.000kr?? Så den sänktes med ytterligare 9900kr efter GTGn :D haha galet juh !!
Och för att klargöra, Nej det var inte jag som köpte den :? :lol:
 

Kson

Patek
2-Faktor
Målarn skrev:
Gavve skrev:
Kson skrev:
Den är inte fel! Har Rob.E den i stål med?

Finns ej i stål... Ingen vanlig svenssonrolex det här

F.ö hörde jag ett rykte säga att Målarn var sugen på denna (som nu är såld dessutom):

http://www.pantbanken.se/webbshop/visa- ... position=8

Helvete, den såldes för 120.000kr?? Så den sänktes med ytterligare 9900kr efter GTGn :D haha galet juh !!
Och för att klargöra, Nej det var inte jag som köpte den :? :lol:

Hur går det med GMT : ) ? När kommer den?
 

Målarn

The Steak
Kson ganska så säkert blir det en GMT till födelsedagen, men hur snart jag fyller år får du själv klura ut ;) haha
 
Topp