• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Måste missat denna vitguldare

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Denna hade det nog funkat att bli OWG med.
SBGL003
Vitguld
Mumma!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Riktigt vacker! Jag gillar verkligen visarna, de ser sylvassa ut. Tycker dock inte riktigt lädret matchar resten av klockan.
 

Pope

Cartier
Grym! Men det sjuka är, som jag känner på mig att jag sagt tidigare; Varför är ALLA bilder på Seiko så jävla sugiga? Komersiella bilder alltså. Det är inte så man drägglar precis. Pissigt ljus, dålig skärpa, dåligt helt enkelt.
Ser ut som de där sidorna man hamnar på när man söker 'Vintage Rolex'.
(Alltså kinesiska sidor med piss-kloner)
Kolla watchhubs som ett glimmrande exempel.

Sov sött klock-tomtar!
 
Grym! Men det sjuka är, som jag känner på mig att jag sagt tidigare; Varför är ALLA bilder på Seiko så jävla sugiga? Komersiella bilder alltså. Det är inte så man drägglar precis. Pissigt ljus, dålig skärpa, dåligt helt enkelt.
Ser ut som de där sidorna man hamnar på när man söker 'Vintage Rolex'.
(Alltså kinesiska sidor med piss-kloner)
Kolla watchhubs som ett glimmrande exempel.

Sov sött klock-tomtar!


Sådan klocka, sådan bild.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
För blank för mig. Därför behöver jag en beater också. Kan inte bli OWG med denna, men har den gärna i min samling. :)
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Tycker den ser riktigt fin ut. Gillar bruna tavlor, för visst är den brun? Vad är det för pris på den?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker den ser riktigt fin ut. Gillar bruna tavlor, för visst är den brun? Vad är det för pris på den?
Ingen aning om den är brun eller inte. Listpriset är strax norr om 100, men den är slutsåld sedan några år. Finns beggad för 50-70 i Japan. Bra VFM för att vara ädelmetall.
 
Topp