• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumbugg Måste sikta på texten istället för ruta

Nissenutz

Patek
2-Faktor
När jag är på förstasidan måste jag sikta på texten för att komma in i forumdelarna. Det går inte att bara klicka i fönstret för att komma in.
Screenshot_20201016_083633.jpg

Detta må verkligen vara ett i-landsproblem men är van vid att endast behöva sikta med tummen på rutan.

När man sen är inne i en forumdel som t.ex. Diskussion. Då funkar det att endast sikta på rutan för att komma vidare vilket är betydligt skönare än att sträcka tummen över hela skärmen för att sikta på texten.
Screenshot_20201016_083703.jpg

Någon mer än jag som upplever detta?
Androidtelefon och Chrome
 

MattWServices

Server Admin
2-Faktor
I förra versionen av KS så räckte det att klicka i rutan, inte direkt på texten.
Den funktionen tillhandahölls av ett tillägg från tredje part och är inte standardfunktionen. Detta är inte längre tillgängligt.


Översatt av Google Translate
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Den funktionen tillhandahölls av ett tillägg från tredje part och är inte standardfunktionen. Detta är inte längre tillgängligt.


Översatt av Google Translate
But it does still work when you are in a part of the forum. Just not in the first page.

Will this be fixed or is it just the way it is now?
 
Topp