• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mögelkontot växer

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Idag vart det lite tillökning i familjen. Kör en snabb bildkavalkad. Hoppas ni gillar. Jag gör det i alla fall :)

Ett paket från Paris, skickat på eftermiddagen och framme hos mig på förmiddagen dan efter. Dhl kan man lita på.

sSLrJVu.jpg


Och vad döljer sig i paketet då? Jo denna lilla färgstarka skönhet.

ih7cLju.jpg


LIte skavanker hittar man men i väldigt bra skick för att vara i 40-års åldern.

CMY4Q09.jpg


qEsQ5N2.jpg


Riktigt snygg tavla

WhZGDXP.jpg


Obligatoriska armskottet med nytt nato från Singular.

CvIPGsa.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis till en fabulöst vacker kronograf, du gör fina fynd i Frankrike - keep it up! Kul att se ett syskon till min Wittnauer och en kusin till min andra, det är något speciellt med de där röda bezelringarna.

Snyggt med natot till, jag har testat rött skinn på min och det sjöng inte tycker jag:

Mina säger tjallå:



Min andra Wittnauer chrono har svart skinn, fungerar bra tills Singular får in sina finfina racingskärp...:)

 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Snyggt! En polare har två liknande. En svart och en vit med samma coola bezel. Riktigt grymma!
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Wow, riktigt fresh! Mycket snygg komposition av urtavlan och röda bezeln som får allt att poppa, mycket snyggt!
 
Topp