Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland undrar jag vad det är för folk man delar den här jorden med...
Kool, premium! Helt enligt rådande trendDenna får bli ett saneringsprojekt funderar på om någon har lite DDT i gömmorna.
Härligt mera mögel till folket !!!Kool, premium! Helt enligt rådande trend
Hur tänkte du där?Denna får bli ett saneringsprojekt funderar på om någon har lite DDT i gömmorna.
DDT har jag, men jag tror inte på det i ditt fall!Denna får bli ett saneringsprojekt funderar på om någon har lite DDT i gömmorna.
boetten är väl rätt sopig men fan vad coolt om du lyckas få liv i bandet! Finns risk att det är ruttet dock ... lycka tillDenna får bli ett saneringsprojekt funderar på om någon har lite DDT i gömmorna.
Ska försöka sanera den från det värsta och presentera resultatet om jag lyckas.Hur tänkte du där?
Grym, vad är det för mått på den?Den här borde väl platsa här:
Ser fram emot det! Ibland får man ju fram en svan ur ankskiten!Ska försöka sanera den från det värsta och presentera resultatet om jag lyckas.
Runt 40-41mm exkl krona skulle jag gissa. Ganska stadig pjäs.Grym, vad är det för mått på den?
Hojta till om du funderar på flippRunt 40-41mm exkl krona skulle jag gissa. Ganska stadig pjäs.
Will do!Hojta till om du funderar på flipp