• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Möjlig Graal på Blocket

Ricrob

Patek
En sådan (kanske t.o.m. den?) fick jag erbjudande om att byta mot min Speedy BA nyligen. Kände spontant nej, då jag inte är en sucker för Zenith men sedan tänkte jag om både för att det kunde vara kul att testa och för att värdet bör ligga ngt över Speedyn men då var det tyst från personen som frågat.. Säkert lika bra det, för de känns inte helt lättsålda de där, eller har jag fel? För den pengen Speedyn gick, så borde den väl iofs stutsat iväg kvickt.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag är inte säker på att priset är helt korrekt. Den enda referensen jag hittade är en på Chrono24 för ungefär samma pris och blocketsäljaren kan ju också ha varit där. Snygg är den iaf :)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Det låg ju en på TTT länge i somras tror jag det var, den var nere i 20 tror jag ?
Fint skick och bra säljare iaf.
 

carlanton

Audemars
Får köpa den för 22,5k, men är lite osäker på om jag vågar, med tanke på att den verkar vara så svårsåld. Ska titta på den ikväll i alla fall!
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
carlanton skrev:
Får köpa den för 22,5k, men är lite osäker på om jag vågar, med tanke på att den verkar vara så svårsåld. Ska titta på den ikväll i alla fall!

Om det är din graal så spelar det väl ingen roll om den är svårsåld du ska väl inte sälja din graal... :p
 

carlanton

Audemars
Porsan skrev:
carlanton skrev:
Får köpa den för 22,5k, men är lite osäker på om jag vågar, med tanke på att den verkar vara så svårsåld. Ska titta på den ikväll i alla fall!

Om det är din graal så spelar det väl ingen roll om den är svårsåld du ska väl inte sälja din graal... :p

Precis därför har jag stämt träff med säljaren imorgon! Kan för övrigt tillägga att det är samma klocka som var ute på TTT i höstas, föga förvånande med tanke på hur få som verkar finnas i cirkulation. Läste någonstans att det bara tillverkades 3000 exemplar med länk, men jag vet inte om det stämmer.
 
Topp