• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mötte just en blond kille med hipsterskägg, mörk rock samt DD på länk på Rörstrandsgatan.

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Vadan denna aversion mot skägg? :D
image.jpg
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Bild på Claes Juhlin för 4 dagar sen, knappast troligt att han hunnit spara ut till hipsterskägg?

Screen Shot 2014-04-01 at 12.01.12.png
 

carlanton

Audemars
Bild på Claes Juhlin för 4 dagar sen, knappast troligt att han hunnit spara ut till hipsterskägg?

Screen Shot 2014-04-01 at 12.01.12.png

Det där är absolut ett slags hipsterskägg: semitragiskt försök att se "rugged" ut ala 2009 års heritagetrend trots att man saknar alla förutsättningar för skägg. Ses ofta på samma killar som för mindre än 10 år sedan använde smink och vaxade allt kroppshår, alternativt på 20-åringar med mycket vilja och skev kroppsuppfattning.
 

Whedda

Rolex
Det där är absolut ett slags hipsterskägg: semitragiskt försök att se "rugged" ut ala 2009 års heritagetrend trots att man saknar alla förutsättningar för skägg. Ses ofta på samma killar som för mindre än 10 år sedan använde smink och vaxade allt kroppshår, alternativt på 20-åringar med mycket vilja och skev kroppsuppfattning.

Lugn och fin nu...Tror Claes sista ambition är att se "Rugged" ut.

Sen när är det hela världen att ha skäggstubb?

Du kanske vill berätta eller visa hur du själv ser ut då jag antar att du har bättre koll?
 

Whedda

Rolex
Nu syftade jag på skägget, inte Claes själv.

Okej, då är jag med.

Jag har generellt svårt när folk skall säga vad andra människor har för avsikt med sina kläd- hår eller klockval utan att känna dem. Blir lätt så mycket förutfattade meningar. En sak om man inte tycker det är snyggt, det är ju högst subjektivt, men att kommentera varför folk gör som de gör eller vad de borde göra blir väldigt oinspirerande.

Missförstod dock dig och ber om ursäkt i så fall.
 
Topp