• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mötte just en blond kille med hipsterskägg, mörk rock samt DD på länk på Rörstrandsgatan.

Affe

Una vida loca
2-Faktor
6fa6c122-20c1-4cef-bfe2-8595f7197efb_zpsf886d83c.jpg
 

hejo

Panerai
Fast dina lögner är ju bara lögner :D

Vad är det för skillnad på en lögn och en fabricerad sanning.... Typ forumets snyggaste "ditten o datten" men skall jag vara ärlig så känner jag mig inte som en lögnare ;-) men du får gärna upplysa mig när du bjuder mig på en middag på krogen då jag förärar dig med ett besök :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Vad är det för skillnad på en lögn och en fabricerad sanning.... Typ forumets snyggaste "ditten o datten" men skall jag vara ärlig så känner jag mig inte som en lögnare ;-) men du får gärna upplysa mig när jag bjuder dig på en middag på krogen då du förärar mig med en träff :)

Ja fast hade du kunnat något om klockor så hade du vetat att det var sant :D Tänk på att jag bara dricker champagne så det kan bli dyrt för dig!
 

hejo

Panerai
Ja fast hade du kunnat något om klockor så hade du vetat att det var sant :D Tänk på att jag bara dricker champagne så det kan bli dyrt för dig!


F..n vad jag skrev fel... skulle ju vara när du bjuder mig......
Minns en gång för länge sedan och vem var det då som frågade vem??? men som sagt du har ju lärt dig lite sedan dess ;-)
så snart är vi säkert jämlikar (skiljer väl bara ett inträde på "Hyllan" snart).

P.S jag nöjer mig med en simpel bira :)
 
Topp