• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Macbook Pro 2015 | 5000 SEK

Zthlm

Basic
Pris
5000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Macbook pro från 2015. Specs enligt nedan. Svarar gärna på frågor i PM om det vore något jag missat.

Har tagit bild på de ”värsta” märken som förekommer. Noterade de först vid fotografering. Inget man direkt ser eller känner av vid användning. Den rand som förekommer i bild på skärmen är endast en reflektion eller dylikt.

Kommer med laddare och låda. Lådan kan höra till en likadan mac som jag haft tidigare och alltså ha ett annat serienummer på sig, är lite osäker på det.

Den är återställd till fabriksinställningarna.

5500 -> 5000 SEK och jag ser helst att vi tittar på och testar datorn tillsammans vid affär, alltså f2f. I första hand till försäljning men kan ev tänka mig byte mot nån klocka av sportmodell i stål äldre än 2000, testa mig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp