• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MacWorld har som vanligt full koll på läget

hans

Petrus Kenicius
Nya numret av MacWorld damp ner i brevlådan idag. I artikeln "8 saker som tekniken utrotat" fäste jag mig speciellt vid punkt tre. Skriver dom det måste det ju vara sant. (Bilderna är halvdassiga då de inte är tagna med en iPhone 5 eller tidigare.)
 

Bilagor

  • mcworld1.jpg
    mcworld1.jpg
    171 KB · Visningar: 763
  • mcworld2.jpg
    mcworld2.jpg
    70.5 KB · Visningar: 746

ZQT

The Banker
2-Faktor
Haha, nej den där listan var ju klass med aftonbladets gå ner i vikt EXTRA EXTRA när det är extrem nyhetstorka. Lösning? Fler kalorier ut än in.........
 

Optimisten

Cartier

"8 saker som tekniken utrotat"
Papperstidningen för i h-lvete!


Med det sagt så prenumererar jag på flera, men jag har mer rätt än vad de har vad gäller urmakare.
 

axa

Omega
Haha. Hur fel kan man ha?

Gitarren utrotad för att den är tung? Ja, det är säkert lika kul att ha en gitarr-app på mobilen? Idioter!

Den ensamma människan? Vad jag har hört så finns det studier som visar att människan känner sig mer ensam trots alla sociala medier. Att sitta på fejjan anser inte jag är att vara social, isåfall i någon slags ytlig form.
 

Oskar

Omega
Tycker alla utrotade saker är minst lika aktuella idag. Undrar om inte den akuta ensamheten kanske är än större idag.
 

Adl_Sthlm

Cartier
Slutade prenumera på MW för något år sedan, tyckte den bara blev sämre och sämre, men den här artikeln måste ju vara ett lågvattensmärke tom för dom...

/A
 
Topp