• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Magnus Andersson

Chuck

Patek
2-Faktor
En absolut goodguy enligt affärsmannaskapens alla oskrivna lagar: skitbra kommunikation, snabb betalning och trevlig i övrigt!

Rekommenderas! Cheers chuck
 

M021

Rolex
2-Faktor
Köpt klocka av Magnus, snabb kommunikation och försändelsen postad på momangen. Inga krusiduller. Rekommenderas och med rätt objekt till salu skulle det handlas igen.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Håller med ovan talare, bra kontakt, snabb leverans, väl paketerat och 100% äkta vara!

Dessutom bjöd säljaren på karameller såhär på måndags kvisten :)

Kanonsäljare!
 

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Ny affär med Magnus. Kunde inte vara bättre och troligen bäst i världen på att packa. :) 100% Good Guy.
 

Freddie L

Panerai
Jag har köpt en klocka av Magnus. Det var en angenäm affär rakt igenom. Snabb kommunikation, snabbt skickat och mycket bra packat! Självklart var klockan precis som utlovat!

Skulle absolut göra affär med Magnus igen!
 

Loshin

Panerai
100% trevlig Good Guy
Möttes upp F2F i Göteborg för affär och lite gött klocksnack.

Utöver att affären gick så smidigt det bara kunde. Så var Magnus riktigt schysst och höll på sin klocka tills jag fått sålt min och då kunde köpa hans Sinn 556i.

Gör gärna fler affärer i framtiden med Magnus.
 

Cal135

Breitling
Bought a Rolex Datejust from Magnus. Watch was exactly as described and shipping to Finland super fast. Text book level trade. Magnus is great guy!
 
Sålde en Seiko 7548 till Magnus.
Blixtsnabb betalning! Trevlig konversation. Gör gärna affärer med honom igen.
Utan tvekan en Goodguy!
 

seikodiverr

KS Explorers Club
Köpte en Seiko 7548 av Magnus. Snabb och rak kommunikation. Snabbt skickat och mycket bra packat.
100 procent GG.
/Ola
 
Topp