• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Magnusen

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Då var det min tur att göra business med @Magnusen .
En trevlig affär rätt igenom och ett genuint intresse för klockor!
I detta fall gällde affären en försäljning från min sida av en omega, 30k+.
En GG som jag gärna gör affärer med igen!
 

JW65

Breitling
Blev ett köp av en SMP, vilken blir min första "riktiga" automat i samlingen. Snabb och utförlig kommunikation, väl förpackad leverans.
Till och med att länken passade direkt utan korrigering:)
En riktig Good Guy!
 

bagarfrun

Breitling
Köpte en Omega från Magnusen och har inget annat än lovord. Snabb och god kommunikation, klockan precis som beskrivet och i väldigt gott skick, smidig affär och allmänt trevlig person. Skulle definitivt göra affärer med Magnusen igen, 100% good guy.
 

closetplayer

Rolex
2-Faktor
Köpte en Panerai av @Magnusen på distans. Perfekt emballerad och klockan i absolut toppskick. Snabba svar och behjälplig vid konversation:)
Tackar och bugar är Urnöjd med allt :happyhappy: 100 % GG, gör gärna fler affärer med denna gentleman
 

eeee

Cartier
2-Faktor
Köpte en Panerai 682 av @Magnusen Supersmidig och trevlig kommunikation, extremt välpackat paket med tydliga bilder på både klocka och paket innan den skickade. Snabb leverans. 110% GG!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Genomfört en bytesaffär med @Magnusen - Snabb och bra kommunikation och riktigt trevlig kille! Skulle inte tveka att göra affär med honom igen!
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålt en klocka i dyrare klassen över en bärs :) funkade utmärkt och vi hann även snacka annat än affärer. Rekommenderas starkt att göra affär med!
 
Topp