• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Övriga Avslutad Magrette Moana Pacific Professional Titanium Black

mårt

Pandion
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Om något är helt uppåt väggarna så löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Magrette då den har fått på tok för lite handledstid. Det är alltså en Moana Pacific Professional Titanium på 44mm. All info finns om ni klickar här. Den sitter bättre än många andra med motsvarande boett, inkl. Panerai (för er Paneristi så är känslan någonstans mellan en bettarini och en 1950). Den gör sig dessutom extra bra i titan, då den därmed inte väger så mycket heller på handleden trots storleken.

Klockan är köpt direkt från Magrette i Nya Zealand i januari 2023. Jag har inte noterat några repor, den har några små små små swirls på hornen, men annars är den i toppskick. Gjorde en mätning och den går som om den vore COSC-certifierad, vilket den såklart inte är, men det förvånade mig verkligen till den grad att jag nästan ville behålla den. Så, inget servicebehov föreligger, som det heter. Sellita SW200-1-verket är verkligen inte dåligt.

Ingår gör ett svart gummi (med Magrette-spänne), ett blått läder (med magrette-spänne) samt ett grått Zulu. De båda sistnämnda är helt oanvända. Allt paketerat i en fin läderväska med pappkartong utanpå och lite relevanta papper.

F2F i Stockholm eller frakt, på mottagarens bekostnad.

IMG_3420.jpeg

IMG_3415.jpeg

IMG_1247.jpeg
IMG_3413.jpeg
IMG_3422.jpeg

Tillbaka
Topp