• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Magrette Moana Pacific

Moorflax

Patek
2-Faktor
En riktigt saftig, solig, sommarfräsch Nya Zeeländsk dykare erbjudes nu till dig som vill vara kung på stranden i sommar!
Klockan är i ett fint skick och kommer med ett skitsnyggt orginalgummi med viklås och ett lika passande läderband från Dstrap.
Tidigare så har den gått som passaround här på KS med överlag bra omdömen! Givetvis skickar jag med den coola lådan också!
Klockan gör sig superbra i den blåa färgen och passar faktiskt utmärkt till det mesta. Jag har kört denna till kostym och inte heller där så sviker den!
Men tillstånd av Mr Chance så bifogar jag hans eminenta bilder på skapelsen.










Teknisk info knyckt ifrån magrette.eu
- Automatic mechanical watch
- Limited to 750 pieces world wide
- 24-jewel Miyota 9015 movement running at 28.800 BHP with second stop mode (hacking function)
- Case in stainless 316L steel with the sides brushed, the top in polished finish
- Black ceramic (matt finish) bezel with painted C3 luminous markers
- Functional pressure escape valve, protecting the watch against pressure differences that can occur below 300 meters of depth
- Screw-in type crown with logo
- "Double domed" sapphire crystal (strongly scratch-resistant)
- Anti reflection coating on the inside
- Water resistant to 500 meters
- Diameter: 44mm without crown
- This watch will be supplied with an all new black PU rubber strap with logo, name and customized stainless steel deployment buckle
- Delivered in the new Magrette travel case

The automatic Miyota 9015 movement:
- Automatic winding and hand winding
- 28.800 BPH
- 24 Jewels
- Hour, minute and sweeping second hands
- Date function
- Second stop mode (hacking function) when setting time
- Shock absorber for balance staff
- Running time of more than 42 hours when fully wound

Jag vill ha 2800:- skickat eller hämtat i Norberg/Västerås med omnejd
Nypris ligger på 519 euro. Finns referenser på mig i goodguy's.

Skulle klockan inte motsvara beskrivet skick tar jag tillbaka den inom 48h med rekad post. Vid F2F köp gäller ej retur.
Jag förbehåller mig rätten att ångra mig!
 
Topp