• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Magrette Tika (engraved, splitterny)

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Om något är oegentligt, sure.
Bilder Skickat
  1. Ja
Det gör ont i hjärtat när man tar beslutet att skära ner rejält på kollektionen till förmån för annat. Men, det måste göras.

Således. En superny och väldigt limiterad Magrette Tika 44mm i PVD, nummer 2 av 15, säljes till vrakpris. Komplett set (papper, låda, m.m.) med 3 tillhörande band + 1 extra. De tillhörande banden är helt oanvända. Urverket är ett Miyota 9015 med hacking seconds, vattenskyddet är härliga 500m (med heliumvalv) och baksidan är handgraverad(!). Total awesomeness, alltså. Här är mer info: https://www.magrette.com/shop/2352800071760?in=371511365

Klockan köptes för 888 USD + frakt + tull + moms = massor med pengar i början av januari 2019, dvs. alldeles jäkla nyss. Den har suttit på armen 2 gånger och jag har bytt band 2 gånger. Priset är inkl. spårbar frakt eller F2F i Stockholm.

Min referenstråd. Fråga om det är något. :)

IMG_1628.jpg

IMG_1629.jpeg
IMG_1626.jpeg
IMG_1519.jpeg


Sista bandet som syns ovan ingår inte. Bilderna nedan är inte mina utan Magrettes egna.
46538997_584845105280767_106445347654093279_n.jpg

magrette_regattare-tiki-PVDblue-integrated2.jpg


magrette_tika-caseback-1a.jpg
 
Topp