• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Making a quick buck...

Autosol är/var ett polermedel för metall. Det var klart slipande och avverkande. Köparen - sedemera säljaren - har polerat hela klockan. Vilket medel som använts har jag ingen aning om... Jag är inte mot att någon gör vinst - det jag tycker är tråkigt är när någon polerar upp en bra klocka för att människor är "ohhh shiiinyyyy!!!"

Tittade på klockan när den låg på bukowski's men tyckte att omega loggan satt något snett .Men det kanske är kameravinkeln som lurar en.

Mest talande är väl bara hur dåliga Bukowskis är på att sälja klockor?
De har väl dock fått rejält bra betalt för en del andra Omega? Så lite upp och lite ned.

17 800 kr blev i alla fall slutpris på Tradera. Säger mig ingenting eftersom jag fortfarande inte vet vad säljaren fick betala hos Bukowskis.

De har väl dock fått rejält bra betalt för en del andra Omega? Så lite upp och lite ned.

17 800 kr blev i alla fall slutpris på Tradera. Säger mig ingenting eftersom jag fortfarande inte vet vad säljaren fick betala hos Bukowskis.
Tolkar det som att den gått osåld. Annars så brukar väl slutpriset visas? Har jag fel så har jag ingen uppfattning på hur bra de är på att sälja saker. :)

hade den på bevakning och enligt påminnelsemailet 1 timme innan avslut så låg den på:
Högsta bud: 8800 SEK
Utropspris: 8000 SEK

Så den borde ha sålts men hur mycket över 8800 går inte att se .

• Like
Reactions: Per
Jag tror att man ska kunna se slutpris om man själv har haft den på bevakning - d.v.s. inloggad och klickat på hjärtat. Eller åtminstone har det varit så tidigare - men osäker med tanke på @Fredrik (Swe):s kommentar.
Annars har Bukowskis helt slutat visa sina slutpriser.

Men har den haft utrop på 8k och legat på 8.8k vid något tillfälle så måste den rimligtvis ha blivit såld.

• Like
Reactions: Per
Tillbaka
Topp