• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen MAKO V2 500M DIVER BRONZE ANTHRACITE

OnePhat

Rolex
2-Faktor
Pris
4600kr
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
•edit Nu kommer den absolut sista prisbumpen. Från 5800 till 4600kr!! ink spårbar och försäkrad frakt. Kom och köp för billigare blir det inte.

Riktigt bra bronsdykare up for grabs.
Mäter 40mm i diameter och bara 46mm lugg till lugg vilket gör att den sitter perfekt även på smalare handleder. 20mm mellan luggarna.
Tavlan har en trevlig 3D struktur med index och visare målade med en lysmassa som nästan ser ut som ledljus...helt galet. Även den keramiska bezelens markeringarna har denna lysmassa.
D9D26281-8A65-4326-BCF7-348F578102B4.jpeg


Det hela är inkapslat av ett tjockt "box shaped" Safirglas och klockan är vattentät till 500m.
På klockan sitter ett läderarmband från Horween och med följer ett svart Tropic.
Det hela levereras i en fin klockrulle i en ordentlig trälåda. Dock har jag lyckats slarva bort garantikortet, men det kan jag naturligtvis skicka i efterhand när det dyker upp.
Klockan är i mycket bra skick med en begynnande patina som lätt går att återställa med valfritt husmorstips (ketchup) men bronsare blir ju bara vackrare med tiden i min mening.
Dåså...några bilder kanske
7DA74DC5-3F73-43B8-9B1E-48D2B89823E4.jpeg
EAB8B0C3-A94B-406D-964E-9A93388B845E.jpeg

1D483EA6-80DD-4678-B72E-46C8F0D540CE.jpeg

FB4E9148-31B8-4539-BF2A-388DD3FCDB3E.jpeg


Väl mött!
Referenstråd här
 
Senast ändrad:
Topp