• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Malm Commander (PB)

rm83

Silver
2-Faktor
Pris
4500
Returpolicy
Endast om ej enligt specifikation.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en MALM Commander i mycket gott skick med ”extra allt”, vilket då inkluderar MALM originallänk, tre MALM originalnato (marinblått med röd rand, militärgrönt med röd rand och bond gråsvart) i nyskick samt MALM originalgummi också i nyskick. Självklart ingår också inner- och ytterbox, cert, manual, putsduk och stämplat garantibevis till 2027-11-25. Klockan är uttagen 2022-10-19 men garantin är skriven från 2022-11-25. Jag är andra ägaren, köpte i nära nyskick 2023 och tyvärr har klockan bara blivit liggande i boxen några år - därav sälj. Nato och gummin är inköpta av mig direkt från MALM 2023 och helt orörda annat än att förpackningen öppnats och gummit monterats på klockan. De spår av användning jag kan se är att claspen på länken har en del mindre repor, som ev. kan poleras bort men vågar ej lova - se bilder.

Passa på att förvärva en klocka i absolut toppskick där alla variationsmöjligheter du kan önska dig ingår redan från köp.

PRIS INKL ALLT + spårbar frakt: 5000 4500kr

Bilder:
P8290039.jpeg

P8290041.jpeg

P8290036.jpeg

P8290043.jpeg

P8290042.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp