• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Malmbergs Ur Linköping 19/4 Baselkväll - FULLBOKAT

Roffe

Silver
2-Faktor
FULLBOKAT NU! :)

God dag! :)

Jag jobbar på Malmbergs vid sidan av mina studier och vi bjuder in till en kväll i Baselworlds ära för att kika på lite nyheter, men även övrigt sortiment också såklart.

Först till kvarn gäller, anmälan sker -INTE- till mig via pm, utan enligt bifogad bild!

16670414-52A9-4399-8950-746C359CB5F8.jpeg

Senast ändrad:
Gick förbi idag. Hade jag inte haft en tid hos frisören hade jag garanterat gått in. :)

Men till saken. Jag är 95% säker på att jag kommer och försöker ta med en kollega också.

Gick förbi idag. Hade jag inte haft en tid hos frisören hade jag garanterat gått in. :)

Men till saken. Jag är 95% säker på att jag kommer och försöker ta med en kollega också.
Se till att anmäla er innan 16 april bara, och hoppas att det finns platser kvar till dess! :) Hoppas vi ses!

Har sen innan inplanerat att åka ner till Linköping den 20e. Ska se om man kan komma loss en dag tidigare. Det här vill man ju inte missa! ;)

Den som hittar alla fel vinner ett hemligt pris!
Haha, finn fem fel :) jag hittar "på på" vinner jag något?

Kul initiativ, antar att Sjöö Sandström kommer visa sin nya Royal Capital? För några Baselsläpp hade de väl inte? Eller kommer representanterna visa sitt övriga sortiment också?

Haha, finn fem fel :) jag hittar "på på" vinner jag något?

Kul initiativ, antar att Sjöö Sandström kommer visa sin nya Royal Capital? För några Baselsläpp hade de väl inte? Eller kommer representanterna visa sitt övriga sortiment också?
Haha, nu får ni sluta leta fel :angel:

Korrekt, de ställer ju inte ut på Basel. Det är ju främst fokus på nyheter, men vi har ju även ordinarie sortiment då vi kommer vistas i butiken, därför kan man ju absolut fråga om det är någon äldre model man vill få info om. Men visningen kommer främst handla om nysläpp! :)

Hoppas svaret ger lite klarhet? :)

Tillbaka
Topp