• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Man är inte 20 längre...

16610

Patek
2-Faktor
Ja idag fyller jag 26 och det är första söndagen i mars. Vasaloppet och ett gott vin!?
Nej! Har två små barn och en sambo som vill annat!
Vad tycker ni man är värd när man fyller 26? Tänkte köra på en omega seamaster"EB" och kanske leta efter en klocka i prisklassen 2 till 3 k.
Förslag mottages!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Grattis! Men kolla vasan först, sedan kan dagen börja!
Vet inte alls vad du letar efter men vad gäller klockor i den prisklassen så har jag länge velat prova den här:
viewtopic.php?f=4&t=4530
 

16610

Patek
2-Faktor
Tack! Jag får kolla lite på vasan. Blir nog vid frukosten.
Det är en kanon klocka. Har haft en sådan. Sålde den dok då jag var besviken på bazlen.
Ska vara behandlad men väldigt lätt att göra märken på enligt mig.
Annars var jag väldigt nöjd med den.
Jag letar nog något åt seiko hållet. Men är inte så hemma på seiko.

Btw fint väder iaf;)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker du är värd en Patek Nautilus. Grattis!
 

Itson

Omega
16610 skrev:

Gratulerar på födelsedagen! Men fint väder har inte jag i alla fall. Snöstormen har dragit vidare men grått och mulet. Du kanske menar vädret runt Sälen/Mora, för det verkar som de har rejäl tur med vädret i år :D
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Man är inte 20 längre...

Grattis!! Tycker Du ska beställa fyra Orient för sammanlagt 3000:- så Du får många paket... :D
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Grattis pöjk! :lol:

Vad har du i samlingen sen innan då?

En vintage Omega (e.g. Seamaster) är väl alltid trevligt, om man kan hitta en vettig för de pengarna?

Happy hunting!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis på födelsedagen, hoppas du får sol på dig och att du unnar dig en vintage Seamaster - de är aldrig fel. Köp en från 50-talet med feta boetten:

IMG_5848.jpg


Ha en fin dag!
 

calzone

Vacheron
Grattis fyllde själv 26 för ett tag sedan :p. Jag tycker du ska dra ut på budgeten lite och unna dig en Blå SMP 2541.80 Quartz, Fast det lär inte bli lätt att hitta en är själv på jakt efter en men ingen värkar vilja sälja :p. Men det kan bli en keeper eftersom jakten är så svår :D

bluesmphehe_zpsb73c2e70.jpg
 
U

urinvånaren

Guest
Grattis! När jag sist fyllde år gav jag mig själv en DJ,enda problemet är att jag fyllde 47 och du 26 man känner sig lite gammal :| Förresten tack för affären senast klockan är kanon! :D
 

Bilagor

  • DJ.jpg
    DJ.jpg
    48.5 KB · Visningar: 395

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Något härligt mögel och/eller en schysst beater, beroende på behov, borde det ju räcka till! Håll oss uppdaterade :)
 
Topp