• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Man cave

3R1K

Basic
Begreppet man cave är rätt väl förankrat i populärkultur men kan ta sig olika former beroende på vad som intresserar en. Allt från hemmabio till hemmabar, garage med någon sportbil, ölkyl, gaming arrangemang, biljardbord, whiskeyhörna, cigarrlounge, vinkällare, mm, eller en kombination av ovannämnda.

Hur tolkar ni begreppet och hur ser era man (eller mam-) caves ut?

Bifogar lite inspiration från nätet, alltså inte mina bilder:

4-Man-Cave-Ideas_Sebring-Services.jpg
6249fdb11e62cb51bfe4ec5c128413f4.jpg
sddefault.jpg
705988723025.jpg
Ultimate-Man-cave-pool-game-Mallory-Munson-Photography.jpg

Ingen äkta mancave eftersom den även används till ”vanliga” fester. Borde nyttja den betydligt oftare till både grabbkvällar & fester, tyvärr blir det bara några enstaka gånger per år.

Lada som är inredd till festlokal där baren syns på bilden. Bra att ha det separerat från huset så man kan tjoa o stimma utan att fru & barn blir lidande.

IMG_1265.jpeg

Har ordnat barstolar med gamla traktorsitsar som passar in bra. Får bjuda på en bättre bild till våren/sommaren när det är lite aktivitet 😊

Funderade på att inreda ett rum likande den översta bilden i första posten men det lutar åt att det blir åt mamcave hållet med romantisk stil och ev. en flygel istället för biljardbord.

Den dagen jag är ägare av en 964 Turbo eller F355 ska jag skaffa mancave där ovan pärla ska utgöra mittpunkten 😊👍

Kommer dock till 99,5% aldrig hända tyvärr.

Senast ändrad:
Jag har ett hörn i ett rum som jag känner är åt mancave hållet iaf 🙌
IMG_5088.jpeg
det har tagit sin tid, men nu börjar det kännas som en skaplig rigg i min lilla hörna endå. Bättre belysning och den där tavlan jag suktat efter länge är nu landade. Kamera för onlinespel och turneringar. Där kan jag lägga evinnerliga timmar ibland. Kul att dricka & kasta pil med polarna på plats också! Finns så Sjukt mycket olika spel.
IMG_6660.jpeg
IMG_7930.jpeg
annars är det väl Garaget som är den riktiga grottan. pisshink och ljumna Åbro 7,3or
Det är fan Drömmen de!
IMG_5881.jpeg

Hejje!

Bilagor

• IMG_6501.jpeg
    IMG_6501.jpeg
    985.8 KB · Visningar: 5
  • IMG_4110.jpeg
    IMG_4110.jpeg
    164.1 KB · Visningar: 6
  • IMG_5616.jpeg
    IMG_5616.jpeg