• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Man måste beundra noggrannheten hos Rolex

Ministern

Founder
2-Faktor
I detta paket ligger en brun Rolexplånbok vilket också framgår av den översta texten. Att de sedan lägger till att den gröna boxen innehåller den bruna plånboken är skönt överarbetat. Man kan tycka att det är uppenbart att den är grön och innhåller just den plånbok vars etikett sitter på kartongen. Är man så noggrann med kartongen så behöver man nog inte oroa sig för att en Rolex inte skulle klara de djupaste djup..



0BB4DBD6-C555-4058-BA21-CF5C484E4A42-1847-000003870A31D744_zps2fa1cee2.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Finns det verkligen en Korrelation mellan detta som är vetenskapligt fastställt eller är det ett högst subjektivt antagande av herr S? Jag tycker det är ett slarvigt uttalande som istället åsyftar att Rolex borde satsa på kartongtillverkning istället för klockor :)

" Är man så noggrann med kartongen så behöver man nog inte oroa sig för att en Rolex inte skulle klara de djupaste djup.."
 

Mr Chance

Kalmar
Davvan skrev:
Finns det verkligen en Korrelation mellan detta som är vetenskapligt fastställt eller är det ett högst subjektivt antagande av herr S? Jag tycker det är ett slarvigt uttalande som sätter istället åsyftar att Rolex borde satsa på kartongtillverkning istället för klockor :)

" Är man så noggrann med kartongen så behöver man nog inte oroa sig för att en Rolex inte skulle klara de djupaste djup.."

Exakt! Man kan ju undra om Rolex lägger resurserna på rätt process ;)

/Micke Ni
 
Njaa, Rolex som har några utav dom SÄMSTA boxarna i sin prisklass, ta Longines Legend Diver boxen (som för övrigt kostar en 4e-del av en rolex), om boxen är ett index hur djupt klockan kan dyka så är Rolex i barnpoolen och LLD och andra på Comexdjup.... :lol:
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det var då shit vad vissa var korkade, vad jag skrev om var noggrannheten på etiketterna som förklarade kartongen..
 
Topp