• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Man ska inte förneka sig.

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jag är uppenbarligen en plexi-och rasselsnubbe. Mindre än ett dygn hemma så åkte en vikt 9315-länk på. Tycker ändå det lirar ok, men det är inte the real deal, 1016. Nåja.

Trevlig helg, dårar.

Solid, själlöst.

P3214008.JPG


Rassel!

P3214022.JPG


P3214030.JPG
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
Är det för du börjar se ljusningen med plugget du handlar som en tok nu på sista tiden?
Jag gillar stilen iaf! Även om du inte behöver skämmas för att ha en helt modern klocka.
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Där ser man! Nyförvärv eller på lån?
Nyförvärv, ett test. Alltid varit sugen på explorer, men det ska helst vara plexi.


Vadfan easy. Det här blev ju jätteknasigt.
Hehe. Vad, länken eller att den ersatt 5513? Du kan vara lugn, har vintagemys på väg...


Är det för du börjar se ljusningen med plugget du handlar som en tok nu på sista tiden?
Jag gillar stilen iaf! Även om du inte behöver skämmas för att ha en helt modern klocka.
Nog ser jag ljuset, men det är snarare en omorganisation än shoppingspree.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Tokgillar min Explorer med SEL men håller med om att rasslet ger en härlig känsla på handleden:)
Plexiglas, don't get me started.. Ett tjockt, välpolerat dome plexi ... Mumma!
 
Topp