• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

manhag2

Det tillhör inte vanligheterna att man svärtar i GG&BG men här hör en plump i protokollet hemma.
Efter att du har annonserat efter klocka ses vi. Allt verkar bra men du vill ha klockan provtryckt och gärna lite extra band. Jag fixar tryckning.
EFTER det, den totalt onödiga provtryckningen börjar du pruta för att sedan dra dig ur.
Jag överlever notan på 250kr men det finns ett värde för näste man/kvinna att veta hur du agerar. Du har ju ett gäng köpannonser ute.
 
Senast ändrad:

manhag2

Omega
Det tillhör inte vanligheterna att man svärtar i GG&BG men här hör en plump i protokollet hemma.
Efter att du har annonserat efter klocka ses vi. Allt verkar bra men du vill ha klockan provtryckt och gärna lite extra band. Jag fixar tryckning.
EFTER det, den totalt onödiga provtryckningrn börjar du pruta för att sedan dra dig ur.
Jag överlever notan på 250kr men det finns ett värde för näste man/kvinna att veta hur du agerar. Du har ju ett gäng köpannonser ute.

För allas information:
Drog mig ur affär p.g.a. väldigt otrevligt bemötande efter frågan om lägre pris (ej drömprisförfragan, några hundralappar billigare).
 
Topp