- Pris
- 200
- Returpolicy
- Nix, pengarna går till välgörenhet. Pay it forward.
- Bilder Skickat
- Ja
Nu spräcker vi 100k!
Manschettknappar ca 19mm i diameter med manuella urverk på. Kul present och ett måste för klocknörden. SÅLDA/SKÄNKTA
En stor klockbok på finska. Jag har njutit av de fantastiska bilderna, men kan man finska finns det mycket att läsa också om olika typer av urverk (spring drive, coaxial, mm) olika märken, och tidslinjer med milstolpar, osv osv.SÅLD/SKÄNKT
Slutligen "1001 armbandsur". Den stora, tunga versionen i ca A4-format. SÅLD/SKÄNKT!
Var och en skickas mot en donation på minst 200.- till Min Stora Dag, OWG insamlingen, jag står för frakten.
En stor klockbok på finska. Jag har njutit av de fantastiska bilderna, men kan man finska finns det mycket att läsa också om olika typer av urverk (spring drive, coaxial, mm) olika märken, och tidslinjer med milstolpar, osv osv.
Var och en skickas mot en donation på minst 200.- till Min Stora Dag, OWG insamlingen, jag står för frakten.
OWGMARCH 2021
Insamling för OWGMARCH. Anmälningsavgift och lotter till de veckovisa lotterierna.OWGMARCH är en utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid med start 1 mars 2021. Utmaningen ä...
egeninsamling.minstoradag.org
Senast ändrad: