• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Marathon Arctic Edition Medium Diver's Automatic (MSAR Auto) No Government Markings - 36mm

Nilzén

Silver
Efter två inköp har jag gått o blivit lite förälskad i Marathon. Nej, för höge Farao; inte i att springa mycket längre än någon människa någonsin skall ha bråttom, i klockorna!

Särskilt attraktiv finner jag att den charmigt lilla MSAR i det vita utförandet med röd sekundvisare är (lånad bild för uppmärksamhet för oss med dålig fantasi). Denna har jag gått och blivit så sugen på att jag vill hålla den, bära den, äga den och ha den till min. Dock inte så sugen att jag orkar hålla på och beställa från fjärran länder och betala tull och grejer. Det finne en måtta på en mans passion för tingen.

Skulle någon forummedlem däremot sitta och trycka på en i vettigt skick, ja då är jag mer än villig att hjälpa henom bli av med dem i utbyte mot till exempel pengar eller en annan klocka eller så.

Bilagor

• WW194026WD-IMG1-Hero_4000x.progressive.jpg
    WW194026WD-IMG1-Hero_4000x.progressive.jpg
    293.2 KB · Visningar: 4
Tillbaka
Topp