• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Marathon GSAR - Såld!

Edin

Panerai
Jag har en Marathon GSAR till salu då den tyvärr inte får någon handledstid. Den tickar och går som sig bör men är ej servad eller trycktestad sedan jag köpte den ny 2009. Senast den såg vatten var tidigare idag då den fick sig ett bad och jag kan således garantera att den klarar av diskho-badande. Innan dess var den med och åkte vattenskidor i somras och överlevde även detta bättre än dess bärare...

Skicket är bra men den är inte i nyskick. Det finns ett märke på vridringen klockan 5 som jag försökt fota. Som även synes på bilderna finns det en del harilines men inget som man direkt lägger märket till med egna ögon. Jag är som ni säkert kan se av bilderna nedan INTE någon mästare bakom kameran och ber om ursäkt för detta redan nu.

Allt på bilderna följer med vid köp och det är då följande:
Klocka:
Marathon GSAR Modell: WW194006
Original box/ask
Original gummiarmband (luktar vanilj)
Ett orange Zulu-armand
Ett Svart Nato-armband
Ett Hirsh Carbon med vita sömmar
Ett bandverktyg

Allt är som sagt använt men i bra skick. Hirsh-bandet är det som är mest använt.

Marathon%201_zpsvgipfewq.jpg


Marathon%202_zps4tqzrx6y.jpg


Marathon%204_zpsvfr01xuj.jpg


Marathon%203_zpshbgztk66.jpg


Marathon%205_zpsqfeatfph.jpg


Priset jag tänkt mig är 3.800:-
Tycker du det låter billigt så skrik till. Är det dyrt så kom med ett vettigt bud. Jag är inte omöjlig sålänge man är trevlig som alla här på Klocksnack är.

F2F premieras men jag kan skicka klockan mot full betalning.

Ingen rätt till retur vid F2F i Stockholm.
24 timmars rätt till retur då klockan postas förutsatt den kommer i retur i samma skick som den skickades i.

Mvh.
Fredrik Edin


Edit:
Tack alla för visat intresse. Klockan är nu såld och påväg till dess nya ägare i Göteborg.
 
Topp